梁頌恆接「地下黨」刀片信死亡恐嚇

2016-12-08 11:41:26
龍藝祥

香港輕新聞副總編輯

梁頌恆將接獲的刀片恐嚇信上載至社交網頁。 梁頌恆將接獲的刀片恐嚇信上載至社交網站。

 

 

【香港輕新聞】青年新政梁頌恆在社交網站表示,昨日收到立法會轉交的信件中,有一封是附有刀片的恐嚇信。由梁頌恆上載的照片中見到,信封面寫上「立法會梁頌恆先生收」,信件內容有「沒有幾日命」、「非死不可」等字眼,而下款則寫有「地下黨」、「戰士」等。梁頌恆貼文指:「尋日收到立法會轉交過嚟嘅郵件,當中有一封刀片恐嚇信。呢種事睇電視就見得多,無諗過竟然有一日會係自己親身遭遇。」

梁頌恆指要恐嚇可找他不要連累家人

梁頌恆貼文說:「下次寫恐嚇信可以寫得清晰一點,亦唔好寫殘(簡)體字,否則被恐嚇者會睇唔明你係度恐嚇什麼的。當然,如果你問我擔唔擔心,我可以好肯定咁答你:唔擔心……就假嘅。連月以嚟我同屋企人受盡各種滋擾,最令我唔安樂嘅,唔係自己受罪,而係擔心連累到至親。所以,各位「地下黨員」,恐嚇的話請繼續來找我,不要牽涉我的家人。對事件感到擔心,因為連月來他和家人受盡各種滋擾,擔心連累到至親,又希望不要牽涉他的家人。」

不報警理由是「無謂再去打攪佢哋」

至於今次收恐嚇信,梁頌恆會否報警?梁頌恆在貼文中自問自答表示:「That is the question. 只不過,見到呢排警方忙於質疑自己嘅認人能力同研究點樣話條電視片段有被剪接,我就無謂再去打攪佢哋」。

發佈於 時事政治
By 2016-12-08

手機分享本文: